ايجبت فورداى عالم من الابداع
و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم 90734811
و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم 90734811
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بك من جديد معنا يا زائر نرحب بك ونتمنى لك قضاء اجمل الاوقات معنا.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
::: رب إغفر وإرحم . وإعف وتكرم . وتجاوز عما تعلم . إنك تعلم ما لا نعلم . إنك أنت الله الأعز الأكرم:::
نرحب بالعضو (نورعينى )وهوا فنان بمعنى الكلمة المايسترو علاء فتحى ياهلا بيك بيننا ونتمى لك قضاء وقت طيب
نرحب بالمايسترو (اسامة ) ياهلا ومرحبا بيك فى بيتك الثانى ونتمنى لك قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بعصفورة الايجاوية (روح ماسة ) ياهلا ومرحبا بيك فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بالعضوة (اام عبدالرحمن ) ياهلا ومرحبا بيكى فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بالعضوة (سحر الشرق ) ياهلا ومرحبا بيكى فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بالمهندس (mr.khaled ) ياهلا ومرحبا بيك فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بالاستاذ (fadi gad ) ياهلا ومرحبا بيك فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب فراشة الايجاوية (ملك ) ياهلا ومرحبا بيكى فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بالعضو (القلب الشجاع ) ياهلا ومرحبا بيك فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب بالعضو (mahmoud ) ياهلا ومرحبا بيك فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله
نرحب برجوع مديرتنا (اميرة بكلمتى ) ياهلا ومرحبا بيكى فى بيتك الثانى ونتمنى لكى قضاء وقت طيب ان شاء الله

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم

اميرة الرومانسية
admin
hazem sultan
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hazem sultan
مشرف
مشرف
hazem sultan

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم Empty
مُساهمةموضوع: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 8:42 am

اكيد السفر جميل واكيد كمان فيه فوائد كتير و انك من خلال السفر بتسمع عن حاجات و تجرب حجات مكنش عمرك انك تحاول حتي بينك و بين نفسك انك تعملها
لكن اللي حصل معايا و انا مسافر كان شئ غريب جدا تخيلو ايه اللي حصل
انا كنت راكب القطر الفرنسي السريع كنت متوجه إلى الاسكندرية لكن فجاءة القطار توقف عند بلد صغير ( قرية ) طبعا انا عمري ما اتخيلت ان قطر سريع زي ده يتوقف عند قرية فقلت في لنفسي يمكن القر ية دي اصبحت محطة جديدة للقطار او انها اصبحت مركز كبير او عاصمة محافظة
يعني شوية خواطر جاءت علي بالي و انا جالس بالقطار
فجائني الفضول اني انزل من القطار علشان اعرف بالضبط ايه اللي حاصل و نزلت بالفعل من القطار فوجدت ان محطة القطار هذه بالفعل رصيف المحطة يقع بجانب ترعة صغيرة اي مجري مائي صغير
و المزارع الخضراء حول المحطة فشردت مرة اخري مع نفسي وقلت مش ممكن ان هذه القرية اصبحت محطة رسمية للقطار السريع و شردت مع غلام كان يركب دابته و في هذه اللحظة تمنيت اني ايضا افعل مثل هذا الغلام الذي كان يمسك بيده خبز بلدي ملفوف علي حتة جبنة قديمة و معاها عودين خص و قلة ماء فابتسمت قليل لان هذا الغلام كان مبسوط و بيغني و اعطيته ظهري
و فجاءة سمعت شئ غريب كنت اسمعه لاول مرة في حياتي صوت كان بيعمل بولوم بولو لم بولولم فالتفت مسرعا ناحية هذا الصوت فوجت ان القلة التي كانت بيد هذا الغلام وقعت منه في الترعة الصغيرة و كانت صوت القلة و هي بالماء بتعمل بولولم بولولم .
و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم Lol
اخوكم
لو عجتكم يالله رودو و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم Icon_basketball
admin
المديرالعام
المديرالعام
admin

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 12:15 pm

كلمات غاية في الروعة
اشكرك اخي على ذوقك الرائع
ولكني اقول
الغربة
ليست فقط سفر لبعيد
او حزن يوم جديد
او اعز الناس عنك تغيب
بل الغربة اكبر بكثير
انها غربة الانسان في بلده
غربة الاسلام
بين المسلمين
ولكن هذه حقيقة
فالاسلام ولد غريبا وسيموت غريبا
فطوبى للغرباء
فالقابض على دينه كالقابض على الجمر
وهذا هو قدرنا
بار ك الله فيك اخي

ودمت مبدعا دائما
https://egypt4day.ahlamontada.com
hazem sultan
مشرف
مشرف
hazem sultan

مُساهمةموضوع: و انا مسافر   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2009 4:56 pm

جزاك الله خير اخي اسلام

كل عام و انت و من تحب ان يكون معاك في اعلى الجنان بخير
اميرة الرومانسية
عضو مبدع
عضو مبدع
اميرة الرومانسية

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 4:44 pm

تسلم ياغالى على القصيدة الجميلة

واتمنى لك ان تكون مبدعا هنا

اخوك

االحب
اميره بكلمتى
مديرة الايجاوية
مديرة الايجاوية
اميره بكلمتى

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالأربعاء يناير 13, 2010 7:22 pm

ثـــــــــــــــــــــــــــــــــانكس
اميرة الرومانسية
عضو مبدع
عضو مبدع
اميرة الرومانسية

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالخميس يناير 14, 2010 1:34 am

<STRONG><EM><FONT color=blue>نرحب بالعضوة الجديدة <FONT color=red>ملكة البنات</FONT> واتمنى ان ينال المنتدى عند حسن ظنها</FONT></EM></STRONG>
اميره بكلمتى
مديرة الايجاوية
مديرة الايجاوية
اميره بكلمتى

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالأحد يناير 17, 2010 3:08 pm

انا المديرة عضوة جديدة ايه
اميره بكلمتى
مديرة الايجاوية
مديرة الايجاوية
اميره بكلمتى

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالأحد يناير 17, 2010 3:09 pm

♥️♥️♥️♥️
Mona Ahmed
مشرفة
مشرفة
Mona Ahmed

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالإثنين فبراير 08, 2010 12:30 am

شكرا

تسلم ايدك
http://www.m0na.co.cc
hazem sultan
مشرف
مشرف
hazem sultan

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 7:28 pm

السلام عليكم
لكم خالص الشكر و التحية علي التشجيع الجميل ده
واتمني اننا نكون دائما يدا واحده و يفيد كل منا الاخر بما عنده من موهبه وهبها الله له ولا تبخلو
اخوكم
osamaspeed
المراقب العام
المراقب العام
osamaspeed

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 25, 2010 7:45 pm

موضوع جميل وكلمات رائعه
واحساس مرهف

تسلم
روح ماسة
مشرفة
مشرفة
روح ماسة

مُساهمةموضوع: رد: و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم   و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 28, 2010 1:16 pm

هههههههههههه
بجد احساس لذيذ
نتمنى منك الجديد دايما يارب

و أنا مسافر سمعت حاجة بتعمل بولولم بولولوم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شايفين البنوتة دى انا بقا شايفها فى عيونى حاجة تانية